Εργοθεραπεία


Εργοθεραπεία - Αισθητηριακή Ολοκλήρωση


Εργοθεραπεία σε παιδιά

Στο κέντρο FREEKIDS στο Ίλιον, παρέχουμε εργοθεραπεία και αισθητηριακή ολοκλήρωση σε παιδιά. Μέσω της εργοθεραπευτικής διαδικασίας βελτιώνεται το παιχνίδι του παιδιού, η σχολική του επίδοση και η συμμετοχή του σε δραστηριότητες καθημερινής ζωής. Συγχρόνως αρχίζει να ενισχύεται η αυτοεκτίμησή του, όπως και το αίσθημα της επίτευξης.

Με την Εργοθεραπεία τα παιδιά μπορούν:

Να αναπτύξουν δεξιότητες αδρής και λεπτής κινητικότητας.

Να βελτιώσουν τον συντονισμό όρασης και κίνησης.

Να αυτονομηθούν σε βασικές δραστηριότητες καθημερινής ζωής.

Να υιοθετήσουν υγιείς συμπεριφορές και κοινωνικές δεξιότητες.

ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ


  • Έχει δυσκολία να κάνει φίλους της ίδιας ηλικίας.
  • Δυσκολεύεται να κατανοήσει την δομή και το νόημα ενός παιχνιδιού.
  • Δεν μιμείται.
  • Δεν εξερευνά το περιβάλλον.
  • Η ζωγραφική του έκφραση είναι φτωχή.
  • Είναι αδέξιο, πέφτει εύκολα.
  • Πέφτει πάνω σε άλλους ή σε έπιπλα και έχει δυσκολία να υπολογίσει την θέση του σώματός του σε σχέση με το περιβάλλον.
  • Δυσκολεύεται να υπολογίσει καλά τη θέση του σώματός του στο χώρο (χτυπάει εύκολα).


  • Δεν έχει λεξιλόγιο το ίδιο πλούσιο με άλλα παιδιά της ηλικίας του. Παρότι είναι σε ηλικία που πηγαίνει σε νηπιαγωγείο κάνει φράσεις μόνο με δύο - τρεις λέξεις χωρίς να χρησιμοποιεί άρθρα, προθέσεις ή άλλα γραμματικά στοιχεία, κάνει συντακτικά λάθη.
  • Είναι παθητικό, αποτραβηγμένο.
  • Αποφεύγει με ασυνήθιστο τρόπο δραστηριότητες καθημερινής περιποίησης, όπως μπάνιο, χτένισμα, βούρτσισμα δοντιών, κόψιμο νυχιών.
  • Δεν του αρέσουν οι αγκαλιές, τα φιλιά.
  • Δείχνει υπερευαίσθητο σε οσμές, γεύσεις, θορύβους, άγγιγμα.
  • Έχει δυσκολίες στο φαγητό, λερώνεται υπερβολικά ή τρώει μόνο συγκεκριμένες τροφές / υφές.
  • Δυσκολεύεται να πιάσει σωστά το μολύβι.


  • Έχει δυσκολίες στον ύπνο.
  • Γράφει με υπερβολική πίεση στο χαρτί ή πολύ απαλά, ο γραφικός του χαρακτήρας είναι κακός
  • Αντιστρέφει γράμματα και αριθμούς, δεν αφήνει διάστημα μεταξύ γραμμάτων και λέξεων, δυσκολεύεται να διακρίνει και αναπαράγει γράμματα.

Share by: